banner image

Dapatkan REBAT TUNAI Dalam Setiap Pembelian Secara Online




Jika anda suka membeli belah secara atas talian. Shopback adalah satu keperluan untuk anda. Ini adalah kerana dengan menggunakan Shopback, anda akan diberikan rebat tunai untuk setiap pembelian melalui laman web Shopback.

Shopback boleh digunakan bersama lebih 500 laman web jualan ecommerce seperti Lazada, Zalora,  Ebay, Bookcafe dan banyak lagi laman web jualan.

Untuk mendapatkan rebat tunai, anda hanya perlu mendaftar secara percuma di Shopback. Rebat tunai akan dimasukkan ke dalam akaun anda dalam masa 48 jam. Tetapi biasanya dalam masa 24 jam sahaja rebat telah dimasukkan ke dalam akuan kita di Shopback.

Apabila telah mencapai nilai minimum dan jangka masa yang ditetapkan, anda boleh keluarkan duit tersebut daripada akaun Shopback ke akaun bank anda.

Satu kerugian besar sekiranya anda suka berbelanja online tetapi tidak menggunakan Shopback. Shopback membantu anda untuk membeli dengan lebih jimat. 

Anda boleh mendaftar di Shopback secara percuma di sini - Daftar Shopback

Dapatkan REBAT TUNAI Dalam Setiap Pembelian Secara Online Dapatkan REBAT TUNAI Dalam Setiap Pembelian Secara Online Reviewed by TheHaikal on Friday, January 27, 2017 Rating: 5

No comments:

Home Ads

Powered by Blogger.